loading...
اموزش زبان انگلیسی
عبدالرضا بازدید : 7 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

قسمت چهارم آموزش زبان انگلیسی با عنوان  جملات پرکاربرد انگلیسی را شروع میکنیم.

در پست های آینده به صورت دسته بندی شده به یادگیری مکالمه زبان انگلیسی می پردازم . بدین گونه که مکالماتی در موقعیت های مختلف برای شما قرار میدهم . اما فعلا هدف آموختن و آشنایی یک سری جملات کلی یا جملات رایج در مکالمه انگلیسی می باشد.

سعی بنده بر این است که آموزش ها با یک شیب منظم و اصولی پیشرفته تر شوند . بنابراین کسانی که به دنبال راهی برای چگونگی آموزش زبان انگلیسی می گردند و نمیتوانند به نتیجه برسند ،مطمئنا این سایت آموزش زبان انگلیسی ، میتواند بهترین گزینه برای رسیدن به هدفشان باشد. آموزش های زیادی برای شما زبان آموزان عزیز در نظر گرفته ام و بهترین شیوه های آموزش زبان انگلیسی را به شما معرفی میکنم.

 

بله . وجود دارد Yes, there is
شما یک ویزای سه ماهه دارید you have a visa for three months
کجا دارید می روید ؟ where are you going ?
بفرمایید.(بفرمایید بگیرید . بفرمایید بخورید) here you are
آنها (مردم) می گویند ، (که) آن یک شهر دوست داشتنی است they say, its a lovely city
آن جالب است that's interesting
من بیمه دارم I have insurance
به من دست نزن don't touch me
ادی من به یک ویزا نیاز دارم Eddie, I need a visa
او کاملا شبیه به شما است . (شبیه به ) من ؟ he looks exactly like you. Me?
نام او چیست ؟ what's his name ?
ببخشید ( مرا ببخشید) excuse me
معذرت می خواهم I beg your pardon
متاسف هستم . من متوجه نمی شوم I'm sorry . I dont understand
از شب گذشته تا حالا since last night
قصد دارم به پلیس تلفن کنم.(میخواهم به پلیس تلفن کنم) I'm going to call the police
اه .سفر شما چطور (چگونه) بود ؟ Oh, how was your trip ?
شما را به زودی می بینم I'll see you soon
ما یک آپارتمان مبله داریم we have one furnished apartment left
شما دو (راه) انتخاب دارید you have two options
یک بلیط به سانفرانسیسکو a ticket to San Francisco

توجه: به جای عبارت here you are می توان از عبارت های here it is و یا there you go استفاده کرد.


درست است که این سایت  به صورت  آموزش زبان انگلیسی آنلاین رایگان ، می باشد. اما بنده خود معتقد هستم که انسان اگر کاری را آغاز کرد باید آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و تمامی تلاش خود را برای به ثمر رساندن آن کار انجام دهد یا اصلا آن کار را شروع نکند.

هدف بنده نیز ایجاد یک سایت آموزش زبان انگلیسی کامل بوده است و این کار را شروع کرده ام. پس زبان آموزان عزیزی که به این سایت مراجعه میکنند مطمئن باشند که آموزش ها به صورت ادامه دار بوده و سعی میکنم کیفیت آموزش ها بالا و بالاتر رود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
hi. this site has been created only for english language education ,so if you have any particular questions ,you can send to my number. i will response as soon as i read. we tried to create this site as well as we could ever do. so you can aid us by sending your viewpoints .. thank you 09303126059
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    which one of english language majors is rational to study in IRAN
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 106
  • بازدید کلی : 860