loading...
اموزش زبان انگلیسی
عبدالرضا بازدید : 9 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

قسمت سوم آموزش زبان انگلیسی درباره جملات مفید انگلیسی را شروع می کنیم.  

توجه فرمایید جملات بسیار زیادی در زبان انگلیسی وجود دارد، دلیل اختصاص دادن یک بخش از آموزش های این وبلاگ آموزش زبان انگلیسی به این موضوع با عنوان جملات مفید ، این است که این جملات جزء جملات پرکاربرد زبان انگلیسی به شمار می آیند.

 

زود باش . مایل هستم که شما ، تعدادی از دوستانم را ملاقات کنید come on. I'd like you to meet some of my friends
بعد از ظهر بخیر. ممکن است پاسپورت شما را ببینم ؟ good afternoon. may I see your passport,please ?
خوشحال هستم که کمک می کنم . این بخشی از کارم است I'm glad to help . it's part of the job
ما اتاق 758 را برای شما رزرو کرده ایم we have room 758 reserved for you
حدودا پیاده ده دقیقه راه است it's about a ten-minute walk
لطفا گوشی را نگهدارید please hold
اه . انگلیسی شما خیلی خوب است oh. your English is very good
واقعا . برادرم یک مهندس است really. my brother is an engineer
شوهر من ، هم یک مهندس است my husband is an engineer , too
واقعا . رشته ی اصلی خواهر من تجارت است really. my sister is a business major
واقعا . خواهر من در آلمان زندگی می کند. really. my sister lives in Germany
بیا برویم یه چیزی برای خوردن تهیه کنیم let's go get something to eat
بیا در مورد اجاره ی شما صحبت کنیم let's talk about your lease
لطفا دنبال من بیاید follow me , please

 

مطمئنا این جملات رایج انگلیسی ، برای شما میتواند بسیار در مکالمات انگلیسی مفید باشد. چون با این جملات میتوانید بسیاری از جملات مشابه دیگر را با همین ساختار بسازید . 

مانند جملات زیر که کاملا ساختار یکسانی دارند :

my brother is an engineer

 my husband is an engineer

سعی میکنم ادامه راه این وبلاگ هم به صورت آموزش زبان انگلیسی قدم به قدم باشد ، تا قابل درک تر و استفاده تر برای زبان آموزان عزیز باشد.

منتظر نظرات سازنده شما هستم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
hi. this site has been created only for english language education ,so if you have any particular questions ,you can send to my number. i will response as soon as i read. we tried to create this site as well as we could ever do. so you can aid us by sending your viewpoints .. thank you 09303126059
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    which one of english language majors is rational to study in IRAN
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 109
  • بازدید کلی : 863