loading...
اموزش زبان انگلیسی
عبدالرضا بازدید : 9 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

در این قسمت آموزش زبان انگلیسی ، تصمیم گرفتم یک سری از جملات مفید انگلیسی را که میتوانند کاربرد بسیار زیادی داشته باشند را قرار دهم.شاید بتوان به این جملات عنوان جملات مفید انگلیسی در سفر را داد.

این اولین قسمت آموزشی از این جملات میباشد و در پست های بعدی این قسمت را تکمیل تر میکنم.

این قسمت میتواند بسیار مفید برای کسانی باشد که به دنبال آموزش زبان انگلیسی فشرده یا در کوتاه مدت می باشند.

 

عالی است great
آن عالی است that's great
خیلی بد too bad
آن خیلی بد است that's too bad
حدس بزن guess
خوب حدسی بود.(تشخیص شما درست بود) good guess
از شما متشکرم thank you
خواهش می کنم.(قابلی ندارد) you're welcome
خوش باش. (خوش باشید) have fun
از اقامتتان لذت ببرید enjoy your stay
سفر خوشی داشته باشید have a nice trip
سفر امنی داشته باشید have a safe trip
موفق باشید و سفر امنی داشته باشید good luck and have a safe trip
خوب ، من امیدوارم که شما از اقامتتان در سانفرانسیسکو ، لذت ببرید well , I hope you enjoy your stay in  San Francisco
من امیدوارم که شما اوقات خوبی در واشینگتن داشته باشید I hope you have a good time in Washington

 

آموزش زبان انگلیسی از طریق اینترنت میتواند محدودیت هایی داشته باشد، اما بنده در این سایت آموزشی زبان انگلیسی تصمیم دارم مطالب به صورت متنوع و از موضوعات گوناگون و به صورت اصولی باشد تا برای زبان آموزان جذاب تر باشد.

مطمئنا در برخی از آموزش های خود سعی می کنم از آموزش به کمک تصاویر و عکس ها ، قرار دادن نرم افزار های آموزش زبان انگلیسی و معرفی کتاب های مناسب برای زبان انگلیسی نیز بهره ببرم تا سایتی مفید تر برای زبان آموزان عزیز فراهم آورم.

سعی میکنم از متد آموزش زبان انگلیسی به زبان ساده ، استفاده کنم تا از آموزش های داده شده خسته نشوید.

منتظر نظرات سازنده شما هستم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
hi. this site has been created only for english language education ,so if you have any particular questions ,you can send to my number. i will response as soon as i read. we tried to create this site as well as we could ever do. so you can aid us by sending your viewpoints .. thank you 09303126059
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    which one of english language majors is rational to study in IRAN
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 93
  • بازدید کلی : 847