loading...
اموزش زبان انگلیسی
عبدالرضا بازدید : 10 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

سری دوم از این قسمت آموزشی که میتوان آن را جملات رایج در مکالمه زبان انگلیسی نیز نامید را آغاز میکنم. 

سعی بنده در این وبلاگ آموزشی بر این است که این سایت به عنوان یک خودآموز آموزش زبان انگلیسی ، بتواند مورد استفاده زبان آموزان عزیز قرار گیرد.

 

من 23 ساله هستم I'm twenty-three
من 26 ساله هستم I'm twenty-six
من گرسنه  هستم I'm hungry
متاسف هستم . شما به پاسپورت نیاز دارید I'm sorry . you need a passport
متاسف هستم . شما به ویزا نیاز دارید I'm sorry . you need a Visa
من ورزش را دوست دارم I like sports
من موسیقی و ورزش را دوست دارم I like music and sports
من دوست دارم پیاده روی کنم . شما چی ؟ I like to go Hiking . and you?
من همه نوع موسیقی را دوست دارم . شما چطور ؟ I like all kinds of music . how about you?
من موسیقی آر اند بی دوست دارم I like R and B
من اپرا دوست دارم I like opera
من هم همینطور so do I
من هم همینطور me too
مثل خواهرم like my sister
مثل دخترم like my daughter
سلام . باعث خوشحالی است که دوباره شما را می بینم hello . it's good to see you again
 سلام. باعث خوشحالی است که شما را ملاقات می کنم  hello . it's a pleasure to meet you
سلام . از دیدار با شما خوشحال هستم hello . it's nice to meet you

 

در پست آینده سری بعدی از جملات رایج در انگلیسی را قرار میدهم.این جملات میتوانند کمک زیادی به شما در مدت زمانی کوتاه کنند ، سعی کنید جملات را تکرار کنید تا در ذهنتان باقی بمانند.

اگر در اینترنت به دنبال یک سایت آموزش زبان انگلیسی آنلاین که آموزش را از پایه شروع کرده باشد و به مرور آموزش های  پیشرفته تر را قرار دهد میگردید میتوانید با این آموزش ها به هدف خود برسید.

آموزش زبان انگلیسی گام به گام همراه با اصول درست و هدفمند ، میتواند زمان را در رسیدن به هدف به طور محسوسی کمتر کند ، زیرا زبان آموز دچار سردرگمی نشده و بر اساس یک چارچوب منطقی راه خود را با علاقه ادامه میدهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
hi. this site has been created only for english language education ,so if you have any particular questions ,you can send to my number. i will response as soon as i read. we tried to create this site as well as we could ever do. so you can aid us by sending your viewpoints .. thank you 09303126059
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    which one of english language majors is rational to study in IRAN
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 88
  • بازدید کلی : 842